Tuesday 22 January 2013

Indahnya Malam Pertama Pengantin Tip Power

Indahnya Malam Pertama Pengantin Tip Power


Nak Kahwin, Ingat Senang Ke? Banyak Yang Perlu Kita Uruskan! Dijamin Lebih 80% Pening Ketika Menguruskan Majlis Perkahwinan Mereka!

http://tinyurl.com/Panduan-PersediaanPerkahwina
Kahwin! woww satu 'ayat mudah' yang semua orang suka bukan?? Siapa yang tidak mengimpikan dapat berkahwin dengan insan yang dikasihi dan disayangi (couple) dan ingin sehidup semati dengannya. 

Memang kena kahwin cepat, apatah lagi selepas anda tamatkan study di universiti. Biar lama-lama, nanti kena 'sambar' orang pula buah hati anda...

Ketahui Bagaimana Menjadi Pasangan Suami Isteri Yang Hidup Bahagia Hingga Ke Akhir Hayat!

http://tinyurl.com/Tips-Rumahtangga-Bahagia

Seringkali, pasangan yang ingin berkahwin, hanya memikirkan tentang majis perkahwinan mereka sahaja. Baju apa yang mahu dipakai? Apakah tema majlis perkahwinan mereka? Berapa kad jemputan yang akan diedarkan? Pelamin bentuk bagaimana yang mahu dipasangkan? Dan pelbagai lagi perkara berkaitan majlis perkahwinan yang akan diadakan menjadi isu utama di dalam fikiran mereka. Seolah-olah, majlis perkahwinan yang akan diadakan kelak, adalah kemuncak dan penghujung bagi kisah cinta mereka. Sedangkan, majils tersebut, adalah merupakan satu titik permulaan kepada satu lagi perjalanan kehidupan yang lebih mencabar.... iaitu, Alam Rumahtangga!

Alam dimana, si lelaki akan bergelar "suami" da

http://tinyurl.com/seks-hebat4u
Tidak kira berapa lama anda sudah berumahtangga atau berapa ramai anak anda. Tidak kira berapa lama anda telah merasa hampa atau bosan dengan kehidupan rumahtangga dan seks anda! Tidak kira berapa degil, ego dan anti-romantik pasangan anda!

Insya Allah, petua, rahsia dan teknik yang tersirat di dalam buku ini akan memulihkan dan menyemarakkan rumahtangga anda.
Get Adobe Flash player

No comments:

Post a Comment